tehuda

ארכיון לחודש ינואר, 2013

31 ינו' 2013

מובילים בחינוך

המועצה להשכלה גבוהה בחרה באוניברסיטה להוביל את מרכז המצוינות לחקר החינוך וחברת המידע החדשה. בראש המרכז תעמוד פרופ' יעל קלי מהחוג ללמידה, הוראה והדרכה בפקולטה לחינוך ויפעלו במרכז חוקרים נוספים מהפקולטה, מבית הספר לניהול ומהפקולטה לרווחה ובריאות, כמו גם חוקרים מאוניברסיטאות נוספות בארץ. "הזכייה של הפקולטה לחינוך מוכיחה שוב את היות הפקולטה המובילה בתחומה בארץ, ואני גאה על כך שהאוניברסיטה נבחרה להוביל בתחום כה חשוב לעתיד מדינת ישראל. זכייה זו, יחד עם הזכייה שלנו בהובלת המרכז הישראלי לחקר הים התיכון, היא צעד ראשון והכרחי להתמודד עם הבעיה של בריחת המוחות והשבת המדענים הביתה", אמר נשיא האוניברסיטה עמוס שפירא.

המשך קריאה »

אין עדיין תגובות

24 ינו' 2013

פורום בכירי המשק

פורום בכירי המשק של האוניברסיטה אירח את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט לשיחה על האתגרים האסטרטגיים של ישראל לשנת 2013. "זהו הפורום שבו מתבצע הממשק בין המצוינות המחקרית והאקדמית של האוניברסיטה לבין הקהילה העסקית", אמר נשיא האוניברסיטה עמוס שפירא.

המשך קריאה »

אין עדיין תגובות

21 ינו' 2013

מכה ניצחת לחרם האקדמי

"האירוע הנוכחי מהווה הוכחה לשיתוף הפעולה ההדוק בין האקדמיה הישראלית לאקדמיה הבריטית והוא מהווה מכה ניצחת לכל נסיונות החרם האקדמי על ישראל" כך אמר נשיא אוניברסיטת חיפה, עמוס שפירא, בארוחת הערב החגיגית של הכנס השנתי של מועצת מדעי החיים בריטניה-ישראל. המועצה, שנפגשת בפעם השלישית מאז הקמתה ב- 2010, נוסדה על מנת לעודד שיתופי פעולה מדעיים בין שתי המדינות.

המשך קריאה »

אין עדיין תגובות

10 ינו' 2013

חשיבות ההון האנושי

"היתרון הגדול ביותר שלנו הוא ההון האנושי ולכן עלינו להמשיך ולהשקיע בחינוך ובהשכלה הגבוהה" כך אמר השר לנושאים אסטרטגיים ובוגר האוניברסיטה משה (בוגי) יעלון, במפגש של מועדון הבוגרים והידידים של האוניברסיטה.

המשך קריאה »

אין עדיין תגובות

09 ינו' 2013

למישהו זה משנה?

70% מהציבור לא צפה כלל או צפה מעט מאוד בשידורי התעמולה בטלוויזיה בשבועות שלפני בחירות 2009, רק 4.6% צפו כל ערב או כמעט כל ערב, כך עולה ממחקר שנערך בחוג לתקשורת ובחן את רמת החשיפה לשידורי התקשורת, כולל תעמולת הבחירות בבחירות האחרונות, "רמת חשיפה אינה מעידה באופן ישיר על השפעת התקשורת, אבל היא תנאי להשפעה. רמת החשיפה הנמוכה מרמזת על כך כי יש סיכוי נמוך להשפעת הקמפיין", ציינו החוקרים.

המשך קריאה »

אין עדיין תגובות

לפוסטים הבאים »